Morgon PW och Bio

Anledningen till att jag inte har bloggat på hela dagen är att jag har haft fullt upp med annat :) Dagen startades med en härlig Powerwalk/jogging tur längsmed stranden vilket var riktigt härligt även fast inte vädret var det bästa. Sedan bar det av in till stan, Halmstad alltså :D Där strosade jag omkring i massa affärer och tittade på alla härliga sommarkläder :D Ett inköp slutade det med, bild kommer ikväll, så jag kan ta med systemkameran. Den som väntar på nåt gott...

Tryckte även in ett bio besök, och eftersom jag är helt såld på barnfilmer(okej inte alla, men vissa) så blev det Ice Age 4. Och den var Jätte bra :P Fatta va kul de som gör den måste ha, komma på nya karaktärer, skämt osv. Det skulle jag kunna tänka mig att arbeta som :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0