Gäääsp!

Halloween festen i lördags vart super lyckad!
Jag var en död sjukhuspatient kan man väl säga, bandage runt huvudet och en marin blå tröja (som jag ansåg såg ut som den kom direkt från sjukhuset) Vi vart runt 30 personer tror jag. Vänner från här och var, efter en stund hade det bildats ett "ungdoms rum" där 75% hade iPhone 4... Jag satt där med Sony Eriksson, hahaha! Det var faktiskt kul, alla:

- Vad har ni för rekord på temple run??
-Ehh, typ inte så mycket, bara spelat det typ 10 ggr, men min kompis har typ några miljoner
-Då har man nöööördat....

Etc.


Nu sitter vi och njuter av höst lov! Bröderna fyller år på onsdag så igår slet jag i garaget två timmar och fick ihop ett par super snygga styltor :)

Bilder från festen kommer men smarta som vi var hade kameran glömts hemma... Fattar inte hur vi kunde glömma den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0