Week end

Hej hopp, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag.. Men vem orkar med ursäkter?
Min helg började med en mysig (lite efter) halloween fest, övernattning hos Mathilda och sedan slappade jag hela lördagskvällen framför tvn. Vi hade jätte mysigt på festen, hemma hos Natta, vi bubblade, skrattade, käkade tacos och kollade på en skräckfilm. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men kommer jag på det blir det i ett annat inlägg :)
Efter featen hängde jag med Mathilda hem och sov där för att sedan, hela förmiddagen, nörda Wii sports ;)
Resten av familjen skulle iväg på middag men jag var så trött att jag valde att stanna hemma och kolla på film och mysa.
Min nya klocka från Suunto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0