Ikea till hemma gjort!

Idag tröttnade vi på den träfärgade ikea pallen och bestämde att den fick bli svart.
Ikea pall
ikea pall
Det färdiga resultatet. Sedan såg vi bokhyllan som vi faktiskt tänkt att måla om förut...



Färdigt!

Färgen som användes heter SERVALAC EXKLUSIV halvblank SVART och kom från Alcro
För en stund sedan kom jag tillbaka från jogging runda, jag passade på medans degen jäste och nu har vi precis skjutsat in första plåten med bullar in i ugnen :)
Mums!!
Så senare blir det "De tre musketörerna" med varma bullar.



Kommentarer
Postat av: Alycia

Det är sjukt kul att måla om saker, häromdagen målade jag om min bokhylla :) blir så fint!

2012-06-24 @ 22:34:30
URL: http://alycia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0