Fyllt 14!! 03-07-11

Ledsen att jag inte har skrivet igår, det var ganska stressigt, det började med att familjen kom och sjöng för mig och jag fick massa paket (jag fyllde ju fjortis):
En DATA! av mamma, pappa, claes och mormor och morfar (min morbror hade ydligen sagt att dem skulle varamed på den men när jag tackade han sa han att dem inte var med... Så dåligt). Bok och nyckelring av Brorsan, Jeansshorts och Isadora solpuder av andra Brorsan, Dator väska/fodral av pappa, MellMelli Blus av mamma, två läppglans och två nagellack av claes. 
Brorsorna hade gjort en tårta som var jätte fin♥ 

Sedan åkte vi för att handla lite, och  jag gjorde en tårta som vart jätte god! :) Släkten skulle komma vid tre men allla kom halv fyra, de är det som är så bra med min släkt. Alla kommer försent och  det var ganska bra för jag hade inte klätt på mig.

Jag och Linn har försökt träffas i sommar men det har inte blivit, och så kom dem igår!!! Jag fick inte veta något och vart sjukt överraskad när dem kom med sin stora husbil ;)

Outfit:
Aprikos färgad blus med blommor från MellMelli
Jeansshorts från Lindex
Ringar från bl.a Snö of Sweden
Ballerina från DinSko

Bilder kommer senare idag, för just nu sitter jag i bilden på väg till Halmstad :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0