Oj, Oj, Oj

Nu har man börjat skolan då. Vi började klockan 9 och slutade efter lunch (dvs. kl.12.30) Vi hade massa att lärarna snackade och så fick vi vårt schema: sovmorgon nästan varje dag, och så slutar vi klockan fyra på tisdagar och tre på fredagar!? Men men That´s life.
Till frukost åt jag mannagrynsgröt med äppelmos, super gott! Det var jätte länge sedan jag åt det. Någon som vet vad det "kommer ifrån"?

Såg att jag kom med på "läsar frukostar" på frukostera.blogg.se! Lite roligt! :D

Ska fixa min dator så att jag lägger in bilder på mina frukostar varje dag!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj vilken fin bloggdesign!

2011-08-23 @ 17:23:08
URL: http://livetomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0